ماهورماهور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

فرشته کوچولوى خونه ما

چطورى براى تو اسم انتخاب کرديم

1391/12/17 16:04
نویسنده : zari za
131 بازدید
اشتراک گذاری
<body><p><body><p style="text-align: right; ">من و بابايى خيلى مشتاقانه منتظر اين بوديم که بدونيم تو دخترى يا پسر آخه دوست داشتيم هرچه زودتر يه اسم خوشگل براى تو انتخاب کنيم.... <body><p><body><p><body><div style="">وقتى فهميديم دختر هستى هرچى کتاب نامهاى ايرانى بود رو گشتيم همه اينترنت رو زير و رو کرديم حتى خيلى وقتا که يه نى نى رو ميديدم از مامانش اسمش رو مى پرسيدم شايد از اون اسم خوشم بياد و اون رو براى تو انتخاب کنم اما هر چى بيشتر ميگشتيم انتخاب کردن سخت تر ميشد هر روز من يه اسم برات انتخاب ميکردم بابايى يه اسم بعضى وقتا هم با هم لج ميکرديم و هيچ کدوم اسمى رو که اون يکى انتخاب کرده بود قبول نميکرديم تا اينکه يه روز تو جشن تولد يکى از دوستاى بابا يه دختر کوچولوى مامانى رو ديديم که اسمش ماهور بود اولين بار بود که اين اسم رو ميشنيدم همون موقع تصميم گرفتيم که اسم تو رو بذاريم ماهور. البته اينو هم بگم که بابايى زورش بيشتر بود چون اول اون اسم ماهور رو انتخاب کرد بعد من هم قبول کردم . راستى تا يادم نرفته بگم که ماهور اسم يکى از هفت دستگاه موسيقى ايرانى و همچنين به معنى زيباروى هم هست.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)